OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10, st.3 Zakona o zaštiti potrošača (NN 79/07,125/07, 79/09 i 89/09,133/09, 78/12, 56/13 i 41/14,110/15) obavještavamo
potrošače da pritužbe ili prigovor na kvalitetu naših usluga mogu dostaviti poštom
u pismenom obliku na adresu sjedišta:

 

  1. Poštom na adresu:
    Ustanova za zdravstvenu skrb Lani Dental
    Povjerenstvo za rješavanje prigovora potrošača
    10000 Zagreb, Ante Mike Tripala 2
  2. Osobno u knjigu prigovora:
    koja se nalazi kod glavne sestre ordinacije te će Vam bez odgađanja primitak prigovora biti pismeno potvrđen.
  3. Putem e-adrese:
    dental.lani@gmail.com


Na Vaš prigovor odgovoriti ćemo u pisanom obliku u roku od 15 dana od zaprimanja istog. U tu svrhu, molimo Vas da u pisanom prigovoru koji osobno predajete u ordinaciji ili dostavljate poštom obvezno navedete podatke za dostavu (ime i prezime te adresu stanovanja).